Tuesday, December 13, 2005

Welcome to Peter’s Sketchbook!

Willkommen in meinem zweiten Weblog! Während sich das erste Blog mit allem Möglichen (und Unmöglichen, wie mir von eher agnostischer Seite versichert wurde) befaßt, soll »Mein Skizzenbuch« ganz einfach – mein Skizzenbuch sein: Eine Möglichkeit, meine Zeichnungen und Illustrationen vorzustellen. Verbindendes Element beider Weblogs ist der Daily Toon, der hier wie dort erscheinen wird. Hier geht es jedoch eher ums Visuelle, um Skizzen und Zeichnungen.

Welcome to my second blog! My first weblog – in German language - ist dedicated to both – drawings and thoughts; just a conglomeration of things or ideas that struck me. This one ist for draughts, cartoons and ilustrations which I’d like to share with you. The one element both blogs got in common ist the Daily Toon, a regularly issued, little brainwave. Have fun with my sketchbook!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home